
VISITES
17.6.10
[499] Llengua i immigració

Etiquetes de comentaris:
acollida_lingüística,
contrast_lingüístic,
immigració
13.6.10
[498] Exercicis d'estil

12.6.10
[497] Suport a les competències de comunicació

Etiquetes de comentaris:
argumenta,
comunicació,
expressió_escrita,
expressió_oral,
universitat
10.6.10
[496] Vectors del canvi

8.6.10
[495] Expressar el pas del temps

5.6.10
[494] Oralització de textos escrits

Etiquetes de comentaris:
expressió_escrita,
expressió_oral,
recursos,
web_2.0
3.6.10
[493] Qui s'han cregut que som, nosaltres?
1.6.10
[492] La llengua com a garantia

Etiquetes de comentaris:
expressió_escrita,
hipòtesi,
universitat
28.5.10
[491] El PLE en tretze imatges

24.5.10
[490] Parlem de l'estil

22.5.10
[489] Exposicions orals a la universitat

18.5.10
[488] Ressenyes 2.0
Etiquetes de comentaris:
expressió_escrita,
ressenya,
universitat
17.5.10
[487] Motivació informativa a la ressenya

Etiquetes de comentaris:
expressió_escrita,
ressenya,
universitat
15.5.10
[486] Ressenyar textos

Etiquetes de comentaris:
expressió_escrita,
ressenya,
universitat
14.5.10
[485] Sí a retallar i enganxar

Etiquetes de comentaris:
currículum,
expressió_escrita,
plagi
10.5.10
[484] Promoure la competència intercultural

Etiquetes de comentaris:
competència_intercultural,
europa
8.5.10
[483] Sintonia 2.0

Etiquetes de comentaris:
competència_digital,
comunicació,
formació_de_formadors,
universitat,
web_2.0
5.5.10
[482] Màster per a l'acolliment lingüístic
Etiquetes de comentaris:
acollida_lingüística,
català,
dinamització,
formació_de_formadors,
universitat
2.5.10
[481] Emissor, locutor i enunciador

29.4.10
[480] Sí, però no

[479] Pas endavant en acollida lingüística

Etiquetes de comentaris:
acollida_lingüística,
català
27.4.10
[478] Corrupció a les aules de llengua
Etiquetes de comentaris:
corrupció,
pragmàtica,
web_2.0
25.4.10
[477] Febles en pronoms

22.4.10
[476] Configurar l'entorn per aprendre

21.4.10
[475] La forja de Vulcà

Etiquetes de comentaris:
argumentació,
fal·làcia,
islandès
18.4.10
[474] Essencialisme lingüístic

Etiquetes de comentaris:
català,
correcció,
essencialisme,
purisme
15.4.10
[473] Cinquanta eines per aprendre llengües
Vull dedicar una entrada, avui, a un web que dóna informació sobre cinquanta eines de col·laboració adequades per a finalitats educatives, que poden ser perfectament útils en els processos d'ensenyament i aprenentatge de llengües. Es tracta del web d'Accredited Online Colleges, en la seva entrada "5o Free Collaboration Tools That Are Awesome For Education". Es tracta d'eines que permeten treballar en projectes que requereixen una forta dosi d'intercanvi i de comunicació (Nicenet, Collanos, Etherpad, Writeboard, Thinkature...), d'eines que permeten la discussió, la videoconferència i el xat (MemberHub, Yugba, 99Chats...), d'eines que permeten la recerca, la presa d'apunts, compartir fitxers (CiteULike, NoteCentric, Wridea, drop.io...), d'eines que permeten un treball en xarxa social (ePals, WiZiQ...), de wikis i blocs (Wikispaces, Twitter, Edmodo, Socialtext...), o d'eines que fan més fàcil la gestió de tasques (MyNoteit, MeetWithApproval, Toodledo, GradeMate...). Algunes les fem servir, altres ens sonen i altres són perfectament desconegudes. Cal experimentar-les i veure fins a quin punt pot ser interessant tenir-les en un entorn proper destinat a l'aprenentatge (un PLE). Un entorn que es basa en el coneixement de recursos, en la necessària selecció i en la intregració d'aquests recursos per a un ús senzill i còmode en l'activitat d'aprenentatge diari.
13.4.10
[472] Adjectivar Lionel Messi

11.4.10
[471] Aprendre les llengües de Bolívia

Etiquetes de comentaris:
aimara,
amèrica,
bolívia,
castellà,
diversitat_lingüística,
guaraní,
quítxua
9.4.10
[470] Llenguatges d'especialitat

Etiquetes de comentaris:
llenguatges_especialitat,
universitat
5.4.10
[469] Abstracts i retòrica contrastiva

Etiquetes de comentaris:
llenguatges_especialitat,
resum,
universitat
1.4.10
[468] Guia de redacció de treballs universitaris

Etiquetes de comentaris:
canadà,
treball_acadèmic,
universitat
Subscriure's a:
Missatges (Atom)